Couponix vil gøre det billigere at shoppe online

Mange danskere går glip af store besparelser når de handler på nettet – nu skal det være slut.

Antallet af danskere som vælger at handle på nettet er steget markant inden for de seneste år. Især når det kommer til tøj, elektronik og rejser, så foretrækker mange danskere at købe det på nettet fremfor en fysisk butik.

Uanset hvilke varer eller tjenester man køber på nettet, så er der stort set altid penge at spare. Alligevel går mange danskere glip af disse besparelser, fordi de simpelthen ikke er opmærksomme på at de kan spare flere penge på deres køb. Det vil det danske rabatkoncept Couponix nu lave om på.

Ved at samarbejde tæt sammen med både små og store netbutikker som Stylepit, Miinto, Ellos, Whiteaway og mange andre, kan rabatkonceptet altid tilbyde aktuelle og gyldige rabatkoder og tilbud til hver enkel butik. De danske forbrugere har dermed gode muligheder for nemt og hurtigt at finde den butik de kunne tænke sig at handle hos, og derefter få vist alle de aktuelle rabatter.

Man kan ofte opnå en besparelse på 15% eller mere, bare ved at benytte sig af en rabatkode, og når det ikke tager mere end 1 minut, så er det bestemt noget man burde gøre brug af!

Hjælper både forbrugerne og de danske netbutikker

Rabatkonceptet hjælper dog ikke kun forbrugerne med at spare penge. Det giver nemlig også muligheden for de danske netbutikker at øge deres omsætning og kundebase ved at give dem mulighed for gratis at tilføje deres netbutik, og dermed skabe mere eksponering og nå ud til mange flere kunder.

Flere vælger at handle på nettet

De danske forbrugere handlede i 2016 for 101 mia. kr. på nettet, det er en stigning på 16% sammenlignet med 2015, hvor danskerne handlede for 87 mia. kr. Desværre gik en tredjedel af omsætningen i 2016 til udenlandske netbutikker, det viser en analyse fra FDIH.

  • Den mest populære branche Rejser omsatte for 23,8 mia. kr., 18% mere end forrige år.
  • Tøj, mode og accessories omsatte for 14,3 mia. kr., 14% stigning.
  • Elektronik og multimedie omsatte for 11,5 mia. kr., 15% stigning.
  • En branche i fremgang er Dagligvarer, mad og drikke som steg med 30% til 4,6 mia. kr.

Forbliver gratis for forbrugerne

Der er ingen krav om tilmelding eller betaling for at benytte sig af rabatkonceptet, hverken nu eller i fremtiden.


Gå ikke glip af flere rabatkoder og tilbud!

Du kan tilpasse dit nyhedsbrev efter du har tilmeldt dig, så du kun får de rabatkoder og tilbud som passer til dine behov.